fredag 1. mai 2009

Jag har varit på träff på Grorud och se här...

Min syster var på besök i maj 2008 och då var det tivoli nere på Sundet (centrum i Eidsvoll). Ebba var ganska rädd, men åka det skulle hon!


På Gardermoen nu i april där bror och syster bägge håller uppe byxorna.

Viktors nya converse från höstlovet 2008.

Här är ett jättefint kort på Viktor från i mars i år.


Från maj 2007 till februari 2008 gick jag en kurs med scouterna som heter TG. Det står för Treklöver-Gilwell. Den kan man gå i olika former och min var TG Jingii. Den längsta delen av kursen föregick nämligen på ett stort läger utanför Kristianstad. Lägret hette Jingiijamborii. Jag skulle utföra något som utvecklade mig själv och som var till hjälp för kåren, och då fokuserade jag på planering och det mynnade ut i ett möte där vi snackade om kniven och knivbruk. Så täljde scouterna.

Ingen kommentarer: