tirsdag 30. desember 2008

Baby blue eyes

Denna LO var en skisseuppgift i Scrappeligan på scrapping.no och det var mitt femte bidrag (men egentligen den sjätte uppgiften, jag hoppade över den femte uppgiften, fick helt enkelt inte till den). Jag bara älskar dette foto av Ebba!! Och jag är så glad som har scanner på min skrivare, så att jag kan scanna in gamla, vanliga kort till en digital variant. Det stora, svart-vita fotot skrev jag ut på en kartongsida som jag köpte för många år sedan för att sätta in kort på i ett album. Jag hoppas att det är syrafritt, men det borde det vara eftersom det är gjort som albumkartong. Man ser det lite dåligt, men Ebba har helt knallblåa ögon här. Idag är hennes ögon mer gråblå, så jag vet inte riktigt varför de blev så blå här. Så hade hon dille på att trä saker över huvudet en period som liten. Allt från böcker till nallar, trosor till mössor. Det hon har på huvudet här är luvan till Viktors vinteroverall.

Ingen kommentarer: